kup si mě |
charmer, 16.07.2002 22:38:00 |
Zdravím všechny bikery a rád bych využil zdejší možnosti přispět do diskuse.
Vlastním totiž stroj od GT a je to shodou náhod taky i-Drive – akorát se pyšní modelovým označením 3.0 (má trochu lepší vybavení, ale geometrie rámu je zcela identical). No a rád bych vás obohatil o pár vlastních postřehů a to zejména ty, kteří o koupi tohoto kolečka uvažují – stojí to fakt minimálně za hodně hluboký zvážení, rozhodnutí a následně hodně radosti :))))))
Na GT i-D jsem přesedlal z poměrně dlouhýho pevnýho rámu, kterej měl navíc hodně položenou vidlu – takže takovej sjezdovej tank - a nutno přiznat, že jsem první dva týdny pěkně padal „na hubu“ :)))) Důvod byl jednoduchý a prostý – GT i-D má poměrně vysoký a krátký rám, jehož divokost navíc umocňuje pěkně podkoplá vidla. Tady bych rád upozornil na obezřetnost při výběru velikosti rámu – důležité volit podle jeho délky nikoliv výšky!! Špatně zvolená velikost vám rozhodně nepřinese 100% uspokojení ;)))
Když jsem se konečně po dvou týdnech „naučil“ jezdit a ovládat plně schopnosti tohoto biku, nastal čas rychlejších a divočejších trailů :)))))))))))
Jak už jsem zmínil GT i-D vládne velmi specifickými jízdními vlastnostmi malého neposedného dítka - má velký potenciál točit a nutí vás k poměrně pozornému a přesnému vedení kola na každém metru. Pokud se vám podaří jeho povahu zvládnout, čeká vás velice hravá jízda, při které ovšem váš stroj přesně reaguje na všechny vaše podměty – a to je fakt paráda :))))))))))))) Pokud mě to chce někdo vyvrátit, tak mu jen řeknu, že se prostě musí konečně naučit jezdit – GT i-D vám totiž nic neodpustí ;))
Letos jsem přehodil továrně osazenou vidlu RS SID XC 80mm za „stovečku“, která pěkně změkčila úhel hlavy GT i-D – to přispělo především ke zklidnění kola ve větších rychlostech a vtisklo tak tomuto stroji spíše známku freeridu.
A co samotný plovoucí systém i-Drive?
Zde budu stručný: po přesedlaní z pevnýho rámu na celoodpruženej, jsem kromě většího pohodlí neregistroval žádný velký změny – a to i při jízdě ze sedla, kde se spíše propadá přední vidla než zadní odpružená stavba.
Celej střed jsem rozdělal na konci letní sezóny a po zimě, vyčistil, dal dohromady a zase si to smažil dál. Žádnej problém – prostě to fakt funguje.
Jediný co je fakt blbý, je když prší a je hodně bláta – nevěřili byste jak rychle a kolik se ho může najednou objevit na vašem kole :( Řekl bych ale „malá daň za slušný svezení“ :)))
Takže jestli jste to vydrželi až sem, přichází můj závěr ;))) GT i-Drive, tak jak se tady o něm bavíme, není ani žádnej XC honič a není to ani žádnej DH speciál. Je to prostě stroj pro každýho správnýho bikera, kterej se rád na kole raduje a nebojí se, udělat si sem tam nějakou tu vylomeninu (nebo zlomeninu?! ;))
Tento můj osobní názor-testík vznikl za absolutní střízlivosti, bez jakýchkoliv dalších podpůrných látek, vyjma finanční podpory od GT Bicycles U.S. ve výši 300.000 USD. Děkuji vám za pozornost :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
Odpověď na zvolený názor
|
|
|
Aktuální recenze | |
Reelight SL100 Flash |
|
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
|
všechny recenze |
Stáhněte si z Bajku | |
BAZAR aktuálně | |
23.10.2024 - poptávka
|
22.10.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
19.08.2024 - poptávka
|
19.08.2024 - poptávka
|
18.07.2024 - poptávka
|
18.07.2024 - poptávka
|
|