Kral - neco na poledni prestavku |
Dan Turecek, 28.05.2002 0:24:00 |
Hmm, nemam sice vubec cas, ale krale jsem si tady precist musel a tak taky prispeju trochu do mlyna.
Aby to nebylo porad to samy dokola, tak jsem se snazil udelat takovou malou reportaz i pro mensi pobaveni a pro predstavu, jak to asi vypadalo pro ty, co tam nebyli.
Jak jsem to tedy videl, prozil a projel:
Jel jsem v pohode s brachou (na startu jeste s mladou a kamosema a kamoskama), vzal jsem s sebou fotak, nikam se nehonil a fotil, na prvnim brodu jsme zustali asi pul hodiny a tak to bylo porad. Proste pohoda. Na svejch najetejch cca 130km od zacatku roku jsem si nemohl vic vyskakovat a dopadnout jako po malevilu jsem uz nechtel :o).
Takze jsem jel na Krale ciste jako hobik, taky kvuli lidem, fotkam, pokecat se zakaznikama, partnerama, kamosema, zazit super atmosferu apod.
Na prezentaci jsem krapet nestihal a tasku vybalil asi deset minut pred startem. Sebral jsem obalku s chipem, strcil do kapsy a pelasil na start, kde uz se to v ty dobe rozjizdelo.
Tycinky jsem nechal v aute, protoze ty jogurtovy primo nesnasim a nechapu, proc je tam porad perou, kdyz na ne ze vsech stran slysim vzdycky spis negativni nez pozitivni reakce. Mi prijde, jako kdyz to jsou nejaky zbytky z kramu, ktery nikdo nekupuje :o).
Ten kavovej carbosnack byl druhej ulet, vsichni jsme ho dali jednomu clovekovi, kterej ma opravdu hodne rad kafe.
Umelejm deskam jsem se fakt musel zasmat, protoze ani v kanclu je nevyuziju a co potom ti ostatni, opravdicky bajkeri?
Proste kram navic, kterej nekomu nekde zbyl na sklade a pod zaminkou dobreho skutku se jich takhle zbavil. Obycejna lahev, plastovy montpaky ci zaplaty by byly stokrat lepsi. Jo, mam tady ty desky ctvery - lidi mi je proste nechali v aute, tak kdyby byl zajemce, tak se ozvete :o).
Kdyz jsme prijeli ke startu, uz tam moc lidi nebylo, ale i tak jsme nikam nespechali. Neco jsem vyfotil a napadlo me, ze bych si asi mohl nasadit ten chip. O bote nebo noze jsem nemel ani tuseni a jelikoz jsem byl na tom Malevilu, kde se to melo davat na riditka, tak jsem to tam prasknul taky. Gumu do teplaku, jak jsem pozdeji zjistil, jsem taky nechal v tasce. Predpokladal jsem, ze to bude v ty obalce uz pripraveny. Draha polovicka vsak jako vzdy zachranila situaci a vykouzlila jeden ten utahovaci umelej pasek a tak jsem to namotal prave na ty riditka. Kdyz uz jsem u tech pasku, tak dalsi vec, ktera je sice hodne malej detail, ale nekdo si ji vsimnul, jsou ty diry na cislech.
90% lidi ma predni bowden od brzdy vedenej po pravy strane a potrebuje tak diru na cisle na ty strane u bowdenu. Uchycenim od prostredka se to cislo pekne ohne a pak kolikrat lepsi tam ten spodni vubec nedavat. Takze jsem vyrabel diru na boku. Malevilaci mi ho tam vykousli strojkem sami. Je to detail, ale je videt, ze u toho proste premysleli.
Vyjeli jsme, prijizdime do modry nafukovaci brany, nuluju pocitadlo. Prvni zatacka krasne ucpana, takze bylo co fotit.
Po cca 1-2 km najednou elektronickej rost a tim padem asi hlavni start. Ze startu jsem byl tedy krapet zmatenej.
Neco jsem tam zaslech o chipech, tak jsem se radsi zeptal, zda mi to snimac vezme i na riditkach. Prej ne. Tak jsem otocil bajka vzhuru nohama a pekne chip priplacnul na koberec. Snad ho to vzalo. Jeli jsem dal (uz pouze ve dvou). O cca 200m me napadlo vynulovat pocitadlo, tak jsem to udelal.
Musim rict, ze zpocatku se mi jelo krasne, nikam jsem to nehnal, navic to bylo stejne vsude ucpany a v kopcich, kde bylo vice mista, to bylo znat.
Slapal jsem je fakt v klidu a nahore to hned rozjel na pekny obratky, kdyz ti ostatni tam navrchu ty kopcospurty pekne vydejchavali. Snazil jsem se drzet tep porad pod 160, ale nakonec jsem posunul latku na 170. Prumer mi po zavode vysel na 161 a maximalka 194.
Jak jsem psal vyse, na prvnim brodu jsme stravili asi pul hodiny a to se prehnalo opravdu hodne bajkeru. Bylo co fotit. Taky byla docela sranda, jak tam ty organizatori zenskeho pohlavi nekdy docela "buzerovali" projizdejici, at se nezastavujou a jedou, ze to nic neni. Meli na to dokonce hlasnou troubu. Me tam chytnul zachvat smichu a ihned ke me prilitla poznamka, ze jsou zvedavi, jak si povedu ja. Tak jsem odvetil, ze ja si to projedu na boso, protoze hodlam na trase travit delsi casovy usek a nerad bych mel porad mokre boty. Mam porad ty stare Uvexy, ktere jsem mel minuly rok po brodech mokre jeste dva dny.
Pak jsem jeste upozornil, ze jsem se nesmal ten zavodnikum, ale tomu hlasani a naznacil, ze bych se rad podival na prujezd organizatoru.
Po 15 minutach se mi zachtelo fotit z druhe strany a musel jsem pres vodu. Bez okolku jsem sundal boty a fusekle, nasadil na rohy, zaslapnul suchou kuzi na chodidlech do pedalu a vyjel :o). No, musim koupit jine pedaly, nebylo to zrovna idealni a zvoleny tezky prevod tomu nepomohl. Ale projel jsem. Bez spechu jsem si pak na druhe strane umyl nozky a obleknul zpet do treter. Memu sourozenci to nevyslo tak idealne, na konci mu spadla bota do bahna a mel co delat, aby z ni pak vsechno vydlabal. Vsechno bylo ale suche a to byl dobry zaklad pro dalsi pokracovani. Idealne to tam vymyslel jeden chlapik, ktery si pred brodem nazul pytliky, utesnil a projel. Potom si je sundal a byl vysmatej.
Po par fotkach z druhe strany, jsme se dali do stihani. Kolonu jak stado ovci jsme chytli na prvni kopci a uz jsme nemeli pocit, ze jsme uplne posledni.
V kopci stalo auto a servismani, kteri nam ochotne naolejovali retezy, kterym vsude pritomny prach moc neprospival.
Na prvni obcerstvovacce bylo piti a banany. Dopita pardon dosyta jsme se najedli a po nafoceni toho nejvetsiho bordelu, co jsem za posledni roky zivota videl, jeli dal. Co nadelame, nekdo je proste takovej a nekdo to hazi do pytlu nebo krabic, kterejch se tam valelo vsude plno dost a aniz by to sebevic pocitil, tak organizatorum hodne pomuze. Facku by zaslouzili ti, kteri tam vidi sbirat nekoho odpadky do pytle, jsou kousek od nej a mrsknou to rovnou na zem. Jo, toto jsem tam na vlastni oci videl.
Samozrejme chapu lidi, kteri jedou a za jizdy to hodej na stanici na zem.
Ale vubec nechapu lidi, kteri hazej obaly od tech hnusnejch kavovejch carbotub cestou po trati.
Nasledoval defekt zadniho kola, najednou bylo prazdne. Jen tak tak, ze jsem prokricel davy prchajicich zavodniku, abych zastavil meho sparingpartnera. Musel jsem si vyslechnout spoustu poznamek, ze to je tim, ze porad jenom lehky plaste, lehky duse, lehky vsechno a pak to takhle dopada. Samozrejme me to stvalo a byl jsem zvedavy, kde nechal krtek diru. No, nechal ji na strane rafku, kde se mi odchlipla Ritchey paska a duse se tak prodrela. Takze zadny zklamani z dusi a plastu Continental Supersonic se nekonalo. Uz druhy rocnik za sebou jsem na nich prezil Krale bez defektu propichnuti zvenku ci prorazeni duse o rafek. A to jsem ty sjezdy opravdu nesetril. To samy na Malevilu. Nicmene reci o pasce na dve veci me stejne neminuly. Opraveno, vyrazime. Opet honime vsechny ostatni a mame pocit, ze jsme posledni.
Na 30km (stejne jako na minulym marathonu) jsem dostal nemalou krizi a chtel se na to vyprdnout. Bracha na me ocividne porad cekal, nabiral v klidu sily, ale neujel. Diky. Nakonec jsem to preckal a na druhy obcerstvovacce se dal dohromady. Zustali jsme tam asi 30 minut. Najedli se, napili, vycurali, doplnili camelbaky a nechali si opet nastrikat retezy. Ja si dal malyho slofika a stihnul jsem dokonce trochu nachytat bronz. Uz vyrazime, kdyz zmercim jednoho ze sefiku centralniho skladu Author, jak sedi na zidli a vypada necerstve. Dal jsem se do reci. Pry to letos nejede. Tak at se to zlepsi, poprejeme a Vyrazime. Pri potkani v cili nam sdelil, ze se nakonec vratil po trase zpet.
Od cca 35-40km jsem chytnul vitr do plachet a jelo mi to jak dabel. Pak jsme porad jenom predjizdeli. Bylo to taky hodne zpusobeny tim, ze jsme byli spis na druhym konci pelotonu a po zastavkach na foceni, zdrzeni na brodech a obcerstvovackach nas predjizdeli ti posledni, kteri byli ke konci cim dal tim vice vysileni. Nam se sila jakoby vracela a dopadlo to tak, ze jsme po druhe jontovacce vsechny kopce nahoru (az na ten preblacenej) jezdili.
Dokonce me prestal i bolet zadek od sedla, coz byla do pulky zavodu hodne velka prekazka myho pocinani.
Prijeli jsme k druhym brodu. Letos v kopci nad nim nestalo male dite s praporkem a vykricniky, ktere tam minuly rok prislo snad z pohadky, ale prijezd naznacovala cedule s napisem brod. Opet jsme se na chvili zastavili a pozorovali bajkery, kteri si lamali hlavy s resenim prebrodeni. Nekteri jedinci meli opravdu velke problemy, ale nebylo se cemu divit. Skok do brodu byl mozna i metr (az na dno) hlubokej a to neni pro kazdyho lehka zalezitost. Nyni jsem sel na boso uz pouze ja a v pohode jsem se pesky prebrodil, umyl si cestou kolo a taky spinu mezi prsty na nohou. Udelali jsme par fotek a opet slapli do pedalu.
Jelo to jak po masle (po bahne).
Krapet jsem opet ztuhnul na posledni obzerstanici, ale po chvili se to zas rozjelo.
Kilometry podle brachy porad sedely, ja sledoval prevyseni a tep a kdyz jsme nastoupali 1800 metru, chybelo asi jeste 6km. Podle vseho jsme tedy meli jet uz pouze dolu. S blizicim se koncem, sila a hlavne asi hodnota adrenalinu porad stoupala a jelo se cim dal tim rychleji. V jednu chvili jsme si davali zavody s motorkou do peknyho vyjezdu a kdyby jsme se s brachou ve spurtu nesrazili, tak bychom ji udelali.
Zacalo se nam chtit zavodit, fotit uz nebylo co a tak jsme to fakt hnali.
Kdyz jsme dorazili na asfaltovou silnici, tak me chtic zavodeni uplne premohl, zamknul jsem vidlici i tlumic a ujal se rozrazeni vzduchu. Frceli jsme pres 40km/h a predjizdel jednu hlavu za druhou, bylo to krasny.
Uz v tyhle fazi mi ale bylo divny, ze jeste neni cil, protoze uz jsme meli tech 68 najetejch. Ja v ty dobe mel uz asi 70 cisel.
Z minulyho roku jsem si konec trate uz fakt nepamatoval a tak jsem tapal a cekal, ze silnice vede nejak ke stadionu, kde bude posledni velka prekazka - schody a pak cilova zatacka na stadionu.
Silnice vsak presla do kamenite cesty a konec nikde, ja zacal ztracet energii. Navic jsem na tech kaminkach odemknul oboje pruzeni a to bylo v rychlosti taky trochu znat. Bratr, kterej me v tu dobu vystridal, nepolevil v tempu, a ocividne se bavil predjizdenim ostatnich snad dvounasobnou rychlosti. Nakou dobu jsem to drzel, ale vsechny zasoby se hodne rychle blizily ke dnu. Nechybelo par efektnich predjeti, kdy jeden kricel leva a druhej prava a uprostred mizeli protivnici, jak ve filmu Formule! v zaverecnych finisich dvou hlavnich postav.
Najednou uz to ale fakt neslo. To tempo jsem neuvisel a zacal ztracet. Najednou jsem byl sam, ten prede mnou se vzdaloval a ja vedel, ze to bude cim dal horsi, protoze mi ten vzduch nikdo nerozrazi. Stale to jeste stacilo na predjizdeni ostatnich, kterych v zaveru byla opravdu hejna.
Zacal jsem myslet na cil a na gulas, ktery mi primo svitil pred ocima. Tesil jsem se na nej jak malej kluk a ta predstava me udrzovala v jizde.
Myslel jsem, ze jsem si sahnul uplne na dno, ale to jeste nic nebylo. Prisla ulicka povedoma z prostranstvi prezentace, mirnej kopec nahoru v ulici mezi domky a nahore to vypadalo na cast objektu stadionu. Nechapal jsem, jak muze, ted uz snad ani ne muj bratr :o), takhle porad jet. Porad slapal jako masina, predjizdel ostatni a mel asi jeste hodne zasob nasetreno.
Uz jsem byl v takovym tom stavu, ze se vam chce spadnout z kola, o tretinu jsem zpomalil, ale jeste porad (uz hodne pomalu) predjizdel ostatni.
Chtel jsem to zabalit, zastavit, nechat to bejt, vzdyt jsem celou dobu nezavodil, tak co tady delam, umru nebo spadnu. Ale neco me hnalo porad dopredu.
A jeste prudsi kopec, zdalo se, ze to bude vyjezd nad stadion, kolem kteryho se pak prijede k cili na plochu stadionu. Pred sebou jsem nikoho nevidel, za mnou jela kupa lidi, nesmeji me dohonit, musim chytnout brachu, rikal jsem si. Mozna diky tomu, ze tam na zemi sedely dve osoby, jsem ten kopec vubec vyjel.
Nasledovala uzsi cesta (pokud si to jeste vubec dobre pamatuju) smerem dolu. To mi dalo trochu oddechu. Vyhoda celoodpruzenyho kola se projevila a slapal jsem, co to dalo.
Pripadalo mi to jako dlouha zatacka, ktera povede az k cili, ale omyl. Zapomnel jsem na schodiste. V jednom dojezdu pred nim (uz nevim, kde to presne bylo), jsem se malem vymlatil a navic jsem mel pocit, ze poradatel me snad hodla chytat do naruce, pravdepodobne jsme meli oba stesti, zvladnul jsem to.
Prijezd resp. pohled k nejvetsimu vystupu - schody - byl sice osklivej, ale na druhou stranu vysvitla sance, protoze bratr tam dojel asi jen o par sekund driv a byl tak na ctvrtym schodu. Prede mnou dalsi 4 bojujici, ale ja uz bojoval pouze s jednim. Vydal jsem se za nim nahoru. A ted to prislo.
Prvni krok nahoru a je tam. Krec jak blazen. Lejtko v jednom motanci. Hrozna bolest, ktera byla michana s moji v tech chvili nevysvetlitelnou ignoranci tělesných pozadavku a pohanen jedinou vidinou, jsem neprestaval ve vystupu. Druha noha. Krec. Obe nohy v kreci. V zivote jsem tohle nezazil. Do tedka nechapu, jak jsem tu krec mohl takhle prechazet. Vybehnul jsem schody s krecema v obou lejtkach a naskocil do kufru. V rozjezdu jsem za sebou nechal tri z tech ctyrech a padil kupredu za ctvrtym a tim dulezitym pred nim. Ted uz mi bylo teprve vsechno jedno. Sel jsem do stojky, nalozil dozadu a zpusobem, kterej ten clovek ani ja nechapal, jsem ho predjel.
Brat byl na dosah (30metru), ale uvidel me a jeste pridal. To byla bitva, oblouk se stacel a cil uz byl videt. Spurt na fullovi asi vyhecoval sedici kolem na trave a zacali rvat. Daaaas ho, makeeeeej, jeeeeedeeeeeeem! Ac jsem tomu neveril, jeste se mi kolo zrychlilo. Lejtka byly totalne - nekecam - vykrecovately - tuhy jak kamen - vubec jsem je od kolen dolu necejtil. Slapal jsem asi jen setrvacnosti.
Jak to dopadlo? Dohonil jsem ho na startovnim rostu v momente, kdy slejzal z kola a obracel ho kvuli cipu (stejnej problem jako ja - riditka). Ja z toho spadnul, otocil to. Pip. Ozvalo se. Vedel jsem kulovy, ze to ma nebo nema pipnout. Bracha jen tak s usmevem prohodil, ty grazle, predhonils me :O).
Mne to bylo jedno, byl jsem rad, ze jsme dojeli nakonec stejne a cejtil se osvobozen.
Postavili jsme bajky a dojeli k prvni (velice obdarene) slecne, ktera davala v cili prvni pomoc ve forme jontoveho napoje.
To byla uleva. Musel jsem vypadat fakt hrozne (samozrejme o dost hur nez normalne). Nejaky muz mi tam nabizel dalsi kelimek moku. Ten uz jsem nevzal s odpovedi, ze az pozdeji, ze se musim vzpamatovat. Pousmal se a z jeho pohledu bylo videt, ze se diva na voddelanyho cloveka, kterej je ale vzhledem k totalnimu vycerpani naprosto stastnej a dusevne spokojenej.
Dojel jsem v limitu. Odpocinul jsem si, napil se a neco vyfotil. Pak jsem cekal na bratra a gulas. Prisel se suchym studenym masem a rohlikama. To bylo husty a v tu chvili to nejvetsi zklamani. Byl jsem energeticky na dne, nikdy v zivote jsem si takhle dolu nesahnul a tedka jsem nemel muj zaplacenej gulas.
Opravdu dost blbe se mi to suchy maso se suchejma rohlikama jedlo. Sel jsem se optat do obou stanu, jestli jeste neco neprivezou - minulej rok po urcitejch intervalech, kdy gulas dosel, zase privezli dalsi varku. Tedka nic. Uz meli zabaleny hrnce a tvarili se na me jak na blbce. Blbec jsem ale fakt byl, protoze jsem si ten gulas zaplatil.
Tak jsem zbytek zapil perlivou podebradkou (taky ulet) a sel si radsi umejt kolo.
Na vysledkovy listine jsem nasel pouze bratra a sebe ne. Takze nakonec mi to nesejmulo, ani kdyz jsem chip otocil na koberec.
Nic moc, ale priznavam, ze moje chyba. Pokyn pry byla noha, necetl jsem, moje minus. Nicmene Malevil byl v tomhle o sto let dopredu, tam byly urceny riditka a v cili i na startu me to v pohode vzalo. To, ze se to pak nekam (ctecka) strkalo bylo podle myho o necem jinym, nez mereni casu, takze argumenty, ze se to neda srovnavat, moc neberu.
I pres akceptovani tohoto vysledku nevysledku jsem se spise informacne vydal zeptat tech, co sedeli u cilovyho rostu v kukani, vysvetlil jim situaci, a pozadoval rozumny vysvetleni, proc nestacilo na sejmuti ani to, ze jsem chip dal az ke koberci. Pry asi riditka.
Hold bude titan asi hodne rusivej element.
Ale bylo mi slibeno, ze me do listiny daji, protoze si nas pamatovali jak ze startu tak z toho cile. cachrovali jsme tam s tema kolama prej fakt dost :o).
Asi na me zapomneli, nakonec tam stejne nejsem, ale cert vem vysledky, jel jsem se tam projet, udelat fotky a treba si v cili zazavodit. Celkovy poradi je uplne out.
Zaver me vsak opet zklamal. Cekal jsem vklidu na vyhlaseni. To mi opet rozvirilo krev v zilach. Tupci to vyhlasovali dole na trave, kdyz maji za sebou podelne otevrenej kamion, na kterym to krasne mohli provest. Pokud si dobre pamatuju, tak minulej rok to taky tak bylo. Ne, pan moderujici, kterej me o svy inteligenci presvedcil uz minulej rok, kdyz vyhlasoval pouze jmena a casy uplne ignoroval, ac na nej cela masa rvala, at je cte taky, to proste vyhlasil na travniku (no, nebyla to urcite jen jeho chyba). Takze jsem za davem jenom poslusne poslouchal a fotil s rukama nad hlavou naslepo.
shrnuto:
Nejvic me naprdnul ten gulas a vyhlasovani vysledku. Chip byla moje chyba, ale kdybych se rozhodoval na miste poradatele, kterej pouziju system, tak vezmu min. ten, co byl na Malevilu. Jo, ty kilometry, ty mi taky nastvaly (z principu). Ta trasa je prej celorocne znacena, tak ji snad muzou mit poradne zmerenou (vcetne prevyseni, ktere na webu uvadeli ve dvou cifrach - 1700 a 1800 - mne to namerilo 1900) a i kdyz tam dalaji posuny, tak by se celkove o vic jak rekneme 2 km nemela delka lisit. Mne to od startovniho rostu vyslo na 72,5km + tech cca 1-2km, takze celkem o cca 6 km delsi. To je skoro 10% a to neni malo. A co jsem slysel kolem, tak ostatni namerili jeste vic. Protahlej byl hlavne ten konec, coz cloveka rozhodilo nejvic, protoze podle prubehu zavodu uz neco ocekaval a postupne pocital. Mladou jsem presvedcoval, ze 68km da a nakonec teda jela, ale byla to pro ni fakt hrana. A kdyz to pak meri o dalsich 6km vic, tak kdo ji ma priste presvedcovat na zavody :o). Ten pomer delky dlouhy a kratky trati pro ty slabsi se mi zda krapet nevyrovnanej.
Nekdo tady psal, ze se v aktualnich informacich na webu psalo, ze to je delsi. Prosel jsem to a psali tam delsi o 1,5km. Proc tedy nebylo uvedeno aspon 69,5 nebo 70km na nastenkach u prezentace? Navic, kolik lidi ma internet a prihlasilo se pres nej a kolik napriklad pres prihlasky z vystav ci odbornych casopisu.
Samostatnej pripad byla ta cena.
Podle myho nazoru vysoka resp., at je 550 Kc, ale at pak vsechno funguje a je takovy, jak ma. Za ty prachy tomu tak nebylo a na 550 Kc bych to proste neocenil.
Na Malevilu jsem cekal tri hodiny v cili na mladou, ale gulas jsme si v pohode dali az potom. Zaplatil jsem o 250 mene a nevidim jedinou vec, kterou by na Krali meli navic. A ten pocet zavodniku, kterej by mel celkovy startovny spis notne snizovat, fungoval, jak se zda, obracene.
Byl z toho urcite zajimavej vejvar. Navic ceny jsou od sponzora.
A hlavne nekteri netvrdte, co kolik stoji a at to zkusim poradat levneji. Staci tady totiz pouze pouhe srovnani treba s tim Malevilem, je to do oci bijici a clovek se musi ptat, proc je tam takovy rozdil? Mozna jsem neco prehledl a rad se necham informovat.
A platit dokonce 700 Kc? To si nekdo dela sradnu, ne? Ty bych požadoval tak na posledni den rano a zduvodnil bych to tim, ze se musi nekde sehnat maso na gulas, ktery nebylo nakoupeny. Jinak nevidim moc velkej rozdil v tom, jestli to je v devet vecer nebo v sest rano.
Jeste k ty cene - hodne lidi to tady posuzuje podle sebe, pro nekoho tech 550 Kc fakt neni moc. Nekdo si za ne koupi pulku plaste, kterej mu vydrzi dva mesice, ale nekdo si za tech 550 Kc koupi plaste dva, dve duse, retez a jeste mu zbyde na limonadu a na holice. Vezte, ze tam byli i lidi, kteri si kupuji mesicne casopis VELO, vzali si tam prihlasku (pokud tam byla :o) a zaplatili pro ne velkejch 550 Korun, aby si zkusili nejznamejsi zavod u nas. Zda to, co za ne dostali, je uspokojilo, je otazka, kterou tady hledame.
Libila se mi trasa, pokec s lidma na trase i na konci, pocasi, kola, wapky atd.
Znaceni bylo very good. Jednou jsem sice hodne projel zatacku - cedule byla chytre v rychlym sjezdu, kde se to dalo fakt hodne pustit, az o pul metru pod zatackou. A jednou jsem si nebyl jistej - ke konci v zatacce doprava u nakyho pole. Ceduli jsem nejak nevidel, ale nechali jsme se navest bajkerkou, ktera vypadala, ze si je cestou jista, takze jsme tu znacku asi prehlidli. Te pani bych chtel dodatecne podekovat za skvelou jizdu. Bylo to ke konci zavodu na uzke pesince na kraji pole, kde se nedalo v zadnym pripade predjizdet. Porad jsem premyslel o tom poli plnym kukurice nebo co to bylo, ale netroufnul jsem si. Slapali jsme zrovna uz hodne huste (rychle) a ona to musela citit. Jela na trekkingovem kole jak drak a nechtela nas vubec brzdit. Diky.
Aby to nevypadalo, ze tady pouze kritizuju Krale a zastavam se Malevilu, tak jeste par uletu prave z tohodle zavodu:
- podle myho nazoru blbe vyreseny parkovani
- taky delsi trat (o kolik, to uz si nepamatuju, ale nebylo to taky malo)
- uklizeci zacali taky docela brzo, tusim, ze to bylo jeste pred limitem, kdy vypustili finish branu, ale aspon nechali ten elektronickej rost
- pri zacatku vyhlasovani vysledku a tedy nejvetsimu navalu v hale, zacali organizatori sundavat loga, plakaty a cedule se sponzory z nejvetsi konstrukce. Opravdu bych chtel Malevila sponzorovat :p)
Tak to je pro dnesek asi vse, hura zase do prace.
cus
Dan Turecek
p.s. vsechno krome toho zavodeni s motorkou :o) je pravda
p.p.s. lejtka - zatim nic moc - levy nemuzu poradne zatnout ani propnout, boli jak cert. S pravym je to o neco lepsi. Bude to chtit jeste tak tri dny.
p.p.p.s. celkovej pocit z organizace, jsem mel lepsi na Malevilu. Pocit z jizdy, trasy a moji osobni pohody na cestě (včetně toho závodního konce) se mi vic libil u Krale. |
Odpověz na tento názor
|
|
|
Aktuální recenze | |
Reelight SL100 Flash |
|
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
|
všechny recenze |
Stáhněte si z Bajku | |
BAZAR aktuálně | |
24.11.2024 - poptávka
|
24.11.2024 - poptávka
|
23.10.2024 - poptávka
|
22.10.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
19.08.2024 - poptávka
|
19.08.2024 - poptávka
|
|