Bajk.cz
ROCKSHOX DUKE U-TURN 2003 26.09.2002, Staněk Lukáš, Zprávy a novinky



Duke SL U-Turn Duke XC U-Turn Duke C U-Turn
foto
zdvih 63-108 mm U-TURN 63-108 mm U-TURN 63-108 mm U-TURN
hmotnost 1,87 kg 1,9 kg 1,9 kg
pružení U-TURN
regulace: U-TURN
U-TURN
regulace: U-TURN
U-TURN
regulace: U-TURN
tlumení PURE DeLITE
regulace: útlum
HC2
regulace: útlum
HC2
regulace: útlum
max. šíře pneu 2.4" 2.4" 2.4"
dostupné barvy černá, saténová bílá, saténová červená černá, saténová bílá, saténová
antracitová (pouze pro kompletní kola)
černá, saténová bílá, saténová antracitová
novinky - PURE DeLITE - systém tlumení
- TRAVEL GRADIENTS - optické znázornění vybrané velikosti zdvihu na horních nohách
- DUKE U-TURN - možnost plynulého nastavení zdvihu vidlice od 63 do 108 mm
- Easton Al 30mm horní nohy se sníženým třením a ukazatelem nastaveného zvihu
- HC2 tlumení odskoku - velký lineární rozsah možnosti nastavení tlumení
- TRAVEL GRADIENTS - optické znázornění vybrané velikosti zdvihu na horních nohách
- DUKE U-TURN - možnost plynulého nastavení zdvihu vidlice od 63 do 108 mm
- Easton Al 30mm horní nohy se sníženým třením a ukazatelem nastaveného zvihu
- HC2 tlumení odskoku - velký lineární rozsah možnosti nastavení tlumení
- TRAVEL GRADIENTS - optické znázornění vybrané velikosti zdvihu na horních nohách
- DUKE U-TURN - možnost plynulého nastavení zdvihu vidlice od 63 do 108 mm
- Easton Al 30mm horní nohy se sníženým třením a ukazatelem nastaveného zvihu
ostatní - kovaná Al korunka, barevně odpovídající barvě vidlice
- krk zeslabovaný Al
- magneziové dolní nohy - monoblok
- kovaná Al korunka, černá
- krk CrMo
- magneziové dolní nohy - monoblok
- kovaná Al korunka, černá
- krk CrMo
- magneziové dolní nohy - monoblok
cena zatím neznámá zatím neznámá zatím neznámá


HC2 - systém tlumení (inovonaný hydracoil) s velkým lineárním rozsahem a možností nastavení tlumení
HydraCoil - systém zajišťující stálé mazání všech pohyblivých dílů
U-Turn - možnost plynulého nastavení zdvihu vidlice otáčením regulátoru na vršku levé nohy bez nářadí, nebo rozebírání vidlice, zároveň probíhá změna tvrdosti pružiny v závislosti na zdvihu
Pure - dvojpístý systém tlumení s vnitřním plovoucím pístem

Pozn: