Sprchy |
Diwoky, 24.05.2005 20:59:00 |
...sprchy byly v domecku hned vedle koryta |
Odpověz na tento názor
kvalita závodu |
Láďa, 25.05.2005 14:03:00 |
Moc by mne zajímalo, co za závody vymetá autor článku, když TransBrdy hodnotí jako spíše podprůměrné. Podle mě je to jeden z nejlépe zorganizovaných a označených závodů v celé sezóně. Problémy s registrací si způsobujeme sami, co takhle nenechávat vše na poslední chvíli (vím že poloha u Prahy k tomu svádí). Zvládnout velkou část z 1200 lidí těsně před závodem jde jen těžko, registrace byla možná tři dny předem po večerech v Praze, v místě odpoledne před závodem a ráno od 7. Fronta se udělala okolo 11, start byl ve 12 ... takže čí chyba? |
Odpověz na tento názor
|
Re: kvalita závodu |
Sváťa-autor, 25.05.2005 14:38:00 |
|
Zdravím Láďo. Díky za názor. Objíždím opravdu hodně závodů v republice a byl jsem i v zahraničí. Navíc mé články jsou podloženy i diskusí s ostatními účastníky, takže to není jen můj osobní názor. Jen pro zajímavost. Pokud pojedete třeba Malevil, Znovin, Krále a mnohé další je to opravdu rozdíl. Tyto závody nasadily laťku opravdu vysoko a je potřeba být objektivní. Ale samozřejmě každý z nás může mít jiné pocity a měřítko. Záleží i na tom co od závodu očekáváte a jaké jsou vaše ambice. Každopádně, není nic jednoduššího a napsat svůj pohled, budeme upřímně rádi (cela redakce).
S tou prezentací souhlasím, ale ne všichni mají možnost vyzvednout si číslo předem. Pak je to opravdu jen na naší svědomitosti a pečlivosti. Nicméně o tomto nešvaru účastníků pořadatelé vědí už léta a je potřeba se na to připravit. Někde to jde lépe, někde hůře.
|
Odpověz na tento názor
|
Re: kvalita závodu |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 7:56:00 |
|
Citim potrebu se ozvat jako pořadatel. Zkusil jsem to i na strankach Kolo pro život a bez odezvy. Nevim, po kolikate startujete v Letech, ale prezentace probihlala letos nejplynuleji. Vy sam jste si vyzvedl cislo v Praze. Ja se ptam: "Jake konkretni problemy jste zazil pri prezentaci vy, kdyz jste jel primo na start"? Prectete si diskuzi na strankach zavodu a najdete mi jedinou kritiku prezentace. Pokud pisete recenze na zavody, tak je to skvele a ja jako poradatel to vitam. Proti argumentum "udajne", "podle ohlasu" atd. uz se ale musim ozvat. Pokud jste nezavisly redaktor tak piste objektivne a nepredkladejte veci, ktere se k vam dostanou z druhe ruky. Kritiku k trati plne prijimame, stejne tak i razeni do vln (sam jste o ni mel zajem jako vip zavodnik, ktery mel startovne ZDARMA) a poucime se z toho. Pri prezentaci jsem ale letos vysel maximalne vstric a uspelo to. Jak piste predchozi prispevek. Problemy pozdniho prijezdu na start a nasledne fronty nezpusobuje poradatel, ale zavodnici.
Bojuji s tim uz 3 roky a az letos diky vydeji cisel predem to bylo lepsi. Tak se prosim nad vsim zamyslete a priste o Vimperske padesatce objektivneji a nezavisle. Za rok naschle. |
Odpověz na tento názor
|
Re: kvalita závodu |
Sváťa-autor, 26.05.2005 10:47:00 |
|
Zdravím Michale. Chápu vaše rozhořčení. Pokud ale vezmete článek v globálu, zase tak kritický nebyl. Možná ta známka na konci není úplně příjemná, ale pokud to opravdu porovnáme s jinými akcemi rozdíl tu skutečně je. Každopádně se nebráním i názoru druhé strany ba naopak.
Konkrétně. Právě kvůli objektivitě, poslouchám názory i jiných lidí (účastníků) z různých skupin cyklistů. Jde mi o to, aby to nebyl jen názor předních závodníků, ale i těch co často okupují zadní část pole a jedou tzv. na pohodu. Pokud tohle není objektivní tak už nevím? Nebo pro vás není názor ostatních důležitý?
Ano vyzvedl jsem si číslo předem, a proto ten viz. názor. Souhlasím, že fronty při prezentaci vznikají většinou opravdu vinou nás účastníku, ale to se prostě nezmění. Někdo se s tím vypořádá lépe, někdo hůře.
Co se týče vln, pokud vím nic jsem v tomto smyslu nekritizoval. Naopak tuto formu vítám a neslyšel jsem jedinou výtku! Ano mám VIP startovné a navíc díky výsledkům i onu první vlnu, ale to by spíše mělo svádět ke spekulacím zda nejsem ovlivněn nemyslíte?
Jinak Vimperk je moc hezký závod a už se na něj moc těším. Loni jsem tam byl a moc se mi líbil. Věřím, že moje argumenty přijmete a už se na mě nezlobíte. Vždyť je to pro obě strany poučení a motivace do ještě lepší práce. Rád se s vámi sejdu, třeba na Vimperku a popovídáme si. Možná by to byl zajímavý rozhovor, který by zajímal i naše čtenáře
|
Odpověz na tento názor
|
Re: kvalita závodu |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 12:31:00 |
|
Take zdravim. Ve Vimperku budu, takze muzeme dat rec. My jako poradatele jsme hodne ovlivneni tou nestastnou udalosti a z toho mozna prameni i nase reakce na ohlasy. Pokud na priprave pracujete pul roku, vymyslite veci jak lidem usnadnit vse mozne, reagujete na pripominky a zaroven se je snazite tyto pripominky integrovat do akce, kterou pak zakali nestastna udalost, tak to s vami zamava at chcete nebo ne. Trans Brdy jsou tezky zavod a ne kazdy si to uvedomuje. Poznamenava to zrejme i skutecnost, ze je zavod zarazen do serialu KPZ. Vsude se pise, ze jsou to zavody pro vsechny a vidite, ze to neni pravda. Je tezke se zavdecit vsem. To uz je ale udel poradatele. |
Odpověz na tento názor
|
Re: kvalita závodu |
Sváťa-autor, 26.05.2005 12:41:00 |
|
Michale, pošlete mi prosím na sebe kontakt, ať vám mohu ve Vimperku zavolat a sejdeme se.Moc si vážím vaší ochoty komunikace a rád bych toho využil. Děkuju a už se nezlobte :-) Myslím, že nepatříme mezi ty hieny jen se snažíme přiblížit naše zážitky a ceníme si každé reakce a objektivní diskuse. |
Odpověz na tento názor
K odkazu u clanku |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 8:06:00 |
K provozovateli tohoto serveru: Uvedeni odkazu na clanek v Blesku ohledne nestastne udalosti, ktera potkala ucastnika tohoto zavodu me opravdu jako poradatele (stejne jako pozustale se kterymi jsem v dennim kontaktu) silne poburuje. V minulem prispevku jsem psal o objektivite a nezavislosti. Vy se radite na uroven bulvaru v cyklisticke branzi !!!! Bohuzel tomu odpovidaji i nektere prispevky. Ve svetle vsech udalosti je toto muj nazor, ostatni at si udelaji obrazek take. |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Tomas Vitvar, 26.05.2005 8:24:00 |
|
Michale,
uvedeni odkazu mi prijde jako naprosto normalni a na tomto miste zcela vhodne. Myslim, ze si kazdy po precteni clanku, na ktery link odkazuje, udela vlatni nazor asi kazdy rozumny clovek silne zapochybuje o smyslu pro realitu redaktoru Blesku. Sam jsem se nad tim clankem dost zasmal, takze nevidim duvod neumoznit to take ostatnim.
Radite-li nas server k bulvaru, budiz, je to vas nazor. Ja ho nemam a ani necitim potrebu ho vyvracet. Myslim, ze link na ty pisalky a nazory pod nekterymi clanky spis ukazuji na uroven nekoho jineho.
Na zaver dodam neco k vasi kritice na autora tohoto clanku Svatu Forta. Nejlepsi bude asi uvest link na http://www.bike-forum.cz/ Obrazek si tam z nekterych prispevku (a neni jich malo) udelejte o kvalitach poradtelskeho zajisteni sam.
A jeste neco. Sam tento zavodu jiz nejezdim prave z duvodu, ktere popsal autor clanku. Navic se k tomu pridava totalni ucpanost trati v nekterych usecich, kde se proste rozumne predjizdet neda. Krome jineho by tak stalo za zvazeni omezit pocet ucastniku na polovinu soucasneho stavu. |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 12:20:00 |
|
Nehodlam spekulovat, mame rodilne nazory a koneckoncu i pravo na to vyjadrit se. Vy se na celou vec divate z uplne jineho pohledu nez ja jako poradatel. Pokud vas to zasahne a komunikujete s rodinou, tak vam to prijde nevhodne. Zvlast, kdyz je to takhle zatepla. |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Sváťa-autor, 26.05.2005 12:37:00 |
|
Pokud mohu k tomuto něco říct. Souhlasím s Michalem, že onen článek v Blesku je nevhodný a osobně se mě také dosti dotknul. Akorát to zkresluje a kazí pohled na danou problematiku a sport vůbec. Navíc jak jsem již mnohokrát psal, tyto nešťastné události nejsou z 99% procent nikdy vinna pořadatelů ale nás účastníků. A co se týče brd, řekl bych že v tomto smyslu nebyli nijak výjimečné, děje se to na všech akcích a nejen na nich.
Upřímně si dovedu představit, jak nepříjemné musí být ona komunikace. Nejraději bych Blesk zažaloval, ale to oni přesně chtějí.
|
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 13:05:00 |
|
Ja mam po letosku silne pozmeneny nazor na masove akce naseho typu. A to zejmena z pohledu ohleduplnosti zavodniku o ostatnim a preceneni vlastnich sil. Zavod delam 3 roky, Kolo pro zivot jsem delal 5 let. Fakt muzu srovnavat, ale to co se na tratich deje ted je otres. Navic je to vec, kterou nemohu jako poradatel ovlivnit a pri problemech pada vina na nas poradatelich. Mluvil jsem s Radkem z Malevilu i s ostatnimi a maji stejny nazor. Preci nechcete, abychom delali zavody na polnich cestach nebo silnicich. Trans Brdy jsou specificky maraton a pokud je nekdo magor a ze 600 mista ve sjezdu ohrozuje ostatni, tak at radeji zustane doma. My jsme letos v cili nevedeli kam skocit a na trat jsme posilali i nase vlastni auta, protoze vsechny zachranky byly v terenu. A to se povazuji za poradatele, ktery ma dobre zdravotni zabezpeceni. Nechci videt co se muze stat na ostatnich zavodech, kdy toto poradatel podceni. |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Sváťa-autor, 26.05.2005 13:16:00 |
|
Nezbývá mi než souhlasit a jen se pod tyto řádky podepsat! |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Tomas Vitvar, 26.05.2005 13:31:00 |
|
Ja se jen pripojuji k souhlasu Svati, ale znovu opakuji - nestalo by za to omezit (treba jako na zminovanem Malevilu - jestli se nepletu, tak max byl 600 na dlouhou)? |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 15:41:00 |
|
Je to take reseni, ale ja si omezeni poctu necham jako posledni moznou variantu. V pristim roce bude lepsi cleneni do vln podle vykonnosti a podle meho nazoru to hodne vyresi. Z minulosti vime, ze 1000 je optimalnich. Letosnich 1200 je opravdu hrana. V brzke dobe budeme mit moznost si novy system znaceni vyzkouset na eXtreme Bike Brdy, ktery chystame na posledni sobotu o prazdninach. Tam jsme omezili pocet na 500 a image teto akce bude uplne opacna nez Trans Brdy. Pohodicka pro odvazne. Zadne cipy, vsechno rucne a jako za starych casu. |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Tomas Vitvar, 26.05.2005 13:26:00 |
|
Jiste, ale clanek jsem nepsal ani ja ani nikdo z Bajk.cz. Uverejnit odkaz na tuhle saskarnu mi prislo dokonce vic nez vhodne. Ne proto, ze by mel clanek nejakou vypovidaci hodnotu, ale spis jako varovani co s tim bulvar dokaze udelat a jak pak vypada(me) v ocich neznale verejnosti.
Naopak od vas mi prjde nevhodne psat, cituji:" Vy se radite na uroven bulvaru v cyklisticke branzi !!!!" Chtelo by to se trochu uklidnit nez zacnu neco psat. Opakuji Jiste, ale clanek jsem nepsal ani ja ani nikdo z Bajk.cz.
Jinak vse v dobrem. |
Odpověz na tento názor
|
Re: K odkazu u clanku |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 15:44:00 |
|
Nechme uz emoci. Jak jsem psal jsem trochu ovlivnen z vice stran. Pokud vas moje veta urazila, tak se samozrejme omlouvam. |
Odpověz na tento názor
Blesk nebrat |
trAble, 26.05.2005 19:18:00 |
Ten článek v Blesku je příšerný. Ale to je celý Blesk. Rozhodně bych si z toho nic nedělal. Jen je škoda, že jsem na webu organizátora nenašel vysvětlení té smutné události. Možná jsem ale špatně hledal. Každopádně sebelepší organizace zraněním nezabrání. |
Odpověz na tento názor
|
Re: Blesk nebrat |
Michal (pořadatel), 26.05.2005 20:16:00 |
|
Prozatim nemohu zverejnit zadne informace a to ze dvou duvodu. Jednak jeste nemam k dispozici ukonceni vysetrovani policie a dvuhy duvod je ten, ze si to nepreji pozustali. Po ukonceni vysetrovani a po dohode s rodinou urcite napisu cely pribeh. Diky za pochopeni. Michal |
Odpověz na tento názor
|
|
|
Aktuální recenze | |
Reelight SL100 Flash |
|
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
|
všechny recenze |
Stáhněte si z Bajku | |
BAZAR aktuálně | |
23.10.2024 - poptávka
|
22.10.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
20.09.2024 - poptávka
|
19.08.2024 - poptávka
|
19.08.2024 - poptávka
|
18.07.2024 - poptávka
|
18.07.2024 - poptávka
|
|