Bajk.cz home
  HLEDEJ     
podrobné vyhledávání  
Klikni a popovídej si s přáteli!


  Zpět do článku Přidej vlastní názor


nižší hmotnost :-) BLUE, 11.04.2002 11:58:00
pokud výrobce u víc jak 14tikilovýho kola mluví o nižší hmotnosti, tak bych teda pak chtěl vidět, kolik vážej ty těžký kola :-)
Odpověz na tento názor


Re: nižší hmotnost :-) TinkTink, 11.04.2002 14:51:00
Tak 20 kilo? :)))
Odpověz na tento názor


Re: nižší hmotnost :-) MartinSK, 14.06.2002 14:11:00
Ja som mal G-Zero model 2000 a komplet s kotucmi a pedalmi SPD545 vazil 12,5 Kg. Ram je velmi lahky, bohuzial lacnejsie modeli su tazke. Teraz mam novu FX25 so Z1 FR a Formula 4 Racing a vazi 14Kg. Ked vymenim kolesa a kluky v pohode pojdem na 13Kg.
Odpověz na tento názor


Scott Lukas Stanek, 12.04.2002 10:38:00
No kdyz se podivate, napr. do posledniho Vela (c.4) na "test" odpruzenych kol, tak Scott Team je z nich nejlehci...
Odpověz na tento názor


Re: Scott BLUE, 12.04.2002 12:00:00
dotaz na tebe jako autora článku: proč těmhle článkům říkáte TEST? mě to připadá jako obyčejnej popis kola podle katalogu, možná trochu rezvedenej do složitějších souvětí... není TEST spíš o praktickejch zkušenostech?
Odpověz na tento názor


Re: Scott Lukas Stanek, 12.04.2002 13:02:00
test to je a dlouhodobej, to kolo je totiz moje :-) prakticky zkusenosti jsou v clanku popsany myslim dostatecne, pokud mas nejakej konkretni dotaz, muzes se zeptat
Odpověz na tento názor


Re: Scott BLUE, 12.04.2002 14:19:00
no, ale moc praktickej zkušeností v tom článku teda není, znova sem si to přečetl a pořád tam vidim jen samý obecný věci, který vyčtu z katalogu a všeobecnejch poznatků o kolech :-) co třeba tohle? http://www.freeride.cz/mtb/clanky/index.php?action=clanek&id=173, to je pro mě trochu lepší TEST, nebo RECENZE, jak chceš :-)
Odpověz na tento názor


Re: Scott Lukas Stanek, 12.04.2002 14:46:00
to je vec nazoru...ja jsem se ze zkusenosti dozvedel akorat to, ze jim kolo bylo velke a ze nemeli kratsi sedlovku..dale to, ze si nekdo stezoval na plaste..a to bylo vse.. :-(
Odpověz na tento názor


Re: Scott vratan, 16.04.2002 11:49:00
zaujimalo by ma, co si myslis o pouziti vzduchoveho tlmica na G-ZERO. chcem totiz kupit tohtorocne G-ZERO 2.5, ktore je osadene tlmicom DNM M22 (a traduje sa o nom ze je na prd). Rozmyslam ho vymenit za Cane Creek AD12. moj styl jazdy je skor take tvrdsie XC, ale bike rozhodne nechcem setrit - ocakavam od neho univerzalnost.
Odpověz na tento názor


Re: Scott Lukas, 18.04.2002 10:23:00
nemam zkusenosti se vzduchovymi tlumici - a a ni bych si je na kolo nedal, postoupil jsem tvuj dotaz jednomu znamymu, ktery s nima zrovna laboruje.... Tady je jeho odpoved: Predevsim - nikdy jsem zatim neslysel, ze by byl nekdo proti DNM, zatim mam kladne ohlasy. Obecne moje DNM je nizsi rady - AO-1R a spokojenost, jen je "tvrdsi" nez Fox. 22 jestli s nepletu je modernejsi, ma uz negativku a podle provedeni serizeni utlumu (A0-22AR) Vyborny je pry jeich letosni v republice 2. nej model (A0-33-RC) - samostatne foukana negativka i hlavni komora, serizeni utlumu a blokace na tele tlemice. Cena 6990. To je i muj favorit na novy tlemic. A0-22 stoji 4990 a AR 5490. Pokud chce borec jezdit tak rikajic XC je 33 lepsi. Reference z testu jsou zatim vyborne. Cane je uz hodne ostra mrcha - je to vzduch/vzduch a je opravdu hodne tvrdy, nevim, jesli to dat na tento system. Urcite bych ale kombinoval s vzduchovkou dopredu. velka vyhoda DNM - servis, vse normalizovana tesneni, lze vse sehnat, velka nevyhoda Cane - nema ofisl dovozce, nelze sehnat nahr. dily Podle dotazu je ale mozne, ze na kole je DNM MM-22-AR, coz je pruzinovka zakladniho provedeni s regulaci tlumeni (2490,- Kc). Ta asi nic moc nebude. Tu bych moc nebral. Ony ale i ty zakladni Scotty nic moc nebili (jsou to licencni stare RS).
Odpověz na tento názor


Re: Scott vratan, 19.04.2002 10:54:00
Dik za radu. Uz dost dlho laborujem nad tym akym ako budem pruzit. Povodne som chcel kupit G-ZERO FX 1 (2002) ale odradil ma rlmic SID, ktory nema ani nastavenie odskoku. Myslim aj, ze je dost velka sanca ze SID sa rychlo pokazi. Servis na Slovensku v podstate na SID-y nefunguje. Preto idem do FX 25 (dopredu chcem Marzocchi MXC ECC) a v podstate ratam s vymenou MM 22 pravdepodobne za DNM ST 8 RC. S toho ale vyplyva otazka, ci sa tento tlmic s tlakovou nadobkou zmesti do ramu G-ZERO. Dalej by ma este zaujimalo, aky mas nazor na kombinaciu vzadu pruzina a vpredu vzduch?
Odpověz na tento názor


Re: Scott Lukas, 19.04.2002 11:45:00
Jak jsem psal, vzduchove pruzeni me neoslovilo a nepouzivam je. Co vim od jineho znameho, ten ma GT LST2, vepredu vzduchovou M. Z5 a vzadu pruzinovej RS a nema s tim problem (az na to ze mu vytekl tlumic). Dle meho nazoru dozadu, pro drsnejsi jizdu -spis FR, je urcite lepsi pruzina. Vepredu uvidis a pripadne prejdes na pruziny. U tlumicu s nadobkou je potreba vyzkouset jestli se do ramu vleze....
Odpověz na tento názor


Re: Scott monkey, 22.05.2002 9:05:00
Taky by mě zajímalo,jestli se vejde DNM přužina-olej s tlakovou nádobkou do rámu.Pro mě dost důležité a dále jaká je tam vlastně délka tlumiče.Mám 190mm,ale to bude asi dlouhé.Díky.
Odpověz na tento názor


DNM Cryzyy, 03.06.2002 19:58:00
taky (občas) vozím DNM ST 8 RC – možná mám jenom smůlu, ale v rozmezí dvou až šesti měsíců mi vždy v tlumiči začne čvachtat a přestane tlumit - tak ho takhle už druhou sezónu posílám do autorizovaného servisu, kde ho přetěsní něco vymění a do třech týdnů pošlu z5… tak nevím, zda je DNM ta nejlepší volba
Odpověz na tento názor


DNM STRECO, 09.10.2002 21:06:00
zdravim chcel som sa spytat na nejake kontakty na ten servis alebo nejaky postup prace ak ta to nebude obtazovat ja mam DNM ST 8 RC uz 3 roky a som velmi spokojny ale trosku zacal teraz slzit olej a zatial si netrufam ho rozobrat sam
Odpověz na tento názor


Mno, G-Zero... CREWMPEE, 03.06.2002 13:54:00
Měl jsem FX1 "Enduro" rok, a jezdil celkem asi tak čtyři měsíce. Nevim, nakolik se liší od FX2, vzhledově ale snad jen tou barvou. Moje zkušenosti jsou následující: Poprvé prasklá zadní stavba po dvou měsících ježdění, kdy jsem kolo používal pro měkčí freeride (což je podle výrobce primární určení FX1), praskla na pravé straně asi dva centimetry za spojením trubek nad patkou (poněkud křečovitě to popisuju, ale jinak to neumim), následovala promptní výměna (během týdne), protože zrovna tuhle zadní stavbu měli na skladě. Na druhé zadní stavbě jsem jezdil měsíc a následovalo naprosto totéž, stejné místo, stejná prasklina - to už jsem si to hlídal a tak mi to neupadlo ve sjezdu jako v prvním případě. Na novou stavbu už jsem čekal dva měsíce 8-( Když přišla, už jsem tomu nevěřil a omezil jízdu spíš na XC. Tím se její životnost prodloužila o čtrnáct dní a navíc po důkladném prozkoumání rámu jsem našel řadu drobných prasklinek u uchycení tlumiče v místě toho designově hezkého "šípu". Takže shrnuto, podtrženo - jezdilo se mi na G-Zeru dobře (jízdní vlastnousti mi přišly jako ideální kompromis pro jízdu zkopcedokopce), ale bohužel velmi krátce. 3x prasklá zadní stavba na stejném místě, drobné prasklinky u tlumiče, třikrát bezvýsledná výměna, dohromady kolo půl roku "stálo na špalkách" a jak jsem zjistil, neprasklo to jenom mě... Dokonce docházelo i případům, že po vyndání z krabice byl rám prasklý bez jakéhokoliv používání (SCOTT Octane FX3 - můj známý). Dovozce pouze měnil zadní stavbu, až to prodejci bylo trapný a sám mi vrátil peníze, a vzal místo toho jiný rám se slovy, že z výhradního zastoupení SCOTTu v české republice nazpátek korunky těžko uvidí. Děkuji, Skota už nechci... 8-((( Jsem sice těžší, ale konkrétně u zadní stavby je podle mě konstrukční chyba, trubky vedou příliš blízko sebe a při nárazech do zadní stavby dochází ke střihu právě u sváru - úhel je moc ostrý a pak - kdoví, jak to bylo tepelně ošetřeno...
Odpověz na tento názor


Re: Mno, G-Zero... MartinSK, 14.06.2002 10:10:00
Kolko vazis? Mal som G-Zero model 2000 dva roky a nic mi neprasklo a to som ho nesetril. Mam sice iba 70kg. Teraz som kupil novu FX25 a som spokojny. Na Redbull City Walls Race v Bratislave bol Drabik na FX25 model 2001 a skakal tam schody jedna radost. Na jednom mieste boli schody plosina schody a cele to skakal tak ze pristaval na spodnych schodoch. Prevysenie take 3-4 metre. S tym bikom jazdi aj dual. Takze mas asi velku smolu.
Odpověz na tento názor


Re: Mno, G-Zero... Petr Jelínek, 24.06.2002 10:18:00
Jezdím třetí rok na ScottuG Zero FX 2/ model 2000/, máj sice totálně překopanou výbavu oproti standartu/Psylo XC, LX,XT/, ale nemám nejmenší problém. Jezdím podle tvého popisu stejný styl. tzn.měkký FR.
Odpověz na tento názor


Re: Mno, G-Zero... CRW, 26.06.2002 13:50:00
FX 25 má dost jinak vyřešenou zadní stavbu, tam právě chybí krizový místo, kde jsou ty zpotvořený trubky blízko sebe - skoro rovnoběžně, když to přeženu... Tu stavbu jsem chtěl, ale údajně tam nepasuje...(?) V době vlastnictví FX1 jsem vážil 102 - 103 kg. Jestli mám velkou smůlu nevím, ale zaslechl jsem, ze totéž co mě se stalo i někomu v Praze, ale kontakt nemám, takže nemůžu potvrdit... Divný jse spíš to, že před FX1 jsem vozil chrommolybdenovou potvoru Comp Racing na trubičkách jak špejle a naprosto v pořádku, pak Octana (ten po roce naprasknul, ale evidentně díky špatnému svaru a tepelné úpravě u středu) a po FX1 jsem jezdil RockMachine CPS 4.0 a na něm jsem dělal totéž co na FX1, spíš i víc, a po roce jezdění a skákání z lávek (které můj FX1 mohl tak maximálně vidět na videu, o žádných výrazných jsem tenkrát v okolí něvěděl) je stále v pořádku, kromě pár škrábanců. A to prožil i snowdownhill z Klínovce a řadu dalších prasárniček... 8-) Tim se nechci zastávat RockMachinu, to kolo měla být nouzovka, ale výrobce ho rozhodně neoznačoval jako FR, což scott udělal... Nevím, neznám důvody, podle mě to asi jen v mojí váze nebude, i když určitě 70ti kilovýmu bajkerovi těžko praskne cokoliv 8-))) nicméně prasklina se vždycky objevila na stejném místě, v toleranci tak 5 mm, a vždycky začínala zeshora... Pro zájemce o tento zvláštní přírodní úkaz : po dodání e-mailu pošlu foto první prasklé stavby (to jsem byl ještě vysmátej) - je to detail a je to dobře vidět, ostatní crashe byly stejný, jen stavba už nebyla černá, ale leštěná (asi aby to bylo dřív vidět 8-))) Ride in Peace...
Odpověz na tento názor


Re: Mno, G-Zero... Boris, 02.09.2002 9:50:00
Mám stejne zkusenosti. Zadní stavbu mám již třetí. Dvě FX1, nyní FX3. Nevěřím už ale, že vydrží. Praská v objímce uchycení kyvky!!! Nekupovat!!!
Odpověz na tento názor


Kde sehnat zadní patku na SCOTTA? Thomas, 18.03.2003 18:43:00
Kde sehnat zadní vyměnitelnou patku na SCOTTA? Tak nějak praskla a nevim, kde ji sehnat. Moc prosím o radu a díky Thomas P.S. Pokud možno Praha.
Odpověz na tento názor


Re: Kde sehnat zadní patku na SCOTTA? Lukas, 20.05.2003 9:42:00
Zkus dovozce Scottu do CR - www.vanekpraha.cz
Odpověz na tento názor


BAJK NEWS
   Zprávy a novinky
   Ze sportu
   Recenze a testy
   Rady a nápady
   Cestopisy
   Zábava
   Volná tvorba
   Trasy
   PR články
DOPORUČUJEME
   Bajkárna
   Bazar
   Blog
   Fotogalerie
   Download
   Závody
   Prodejci
   Odkazy
   Slovník
BAJK OSOBNĚ
   Kontakt
   Redakční team
   Reklama na Bajku
   Nabízíme práci
BAJK e-mailem
 
zapište svůj e-mail a nechte si zasílat pravidelně čerstvé zprávy z Bajk.cz
IKONKA PRO VÁS
SPŘÁTELENÉ WEBY
Bazar a inzerce - KupNet.cz
Jízdní kola, cyklistický obchod
Vyhlídkové lety balonem na Karlštejnsku
Jízdní kola Scott, cyklo e-shop
Aktuální recenze
Reelight SL100 Flash
S nástupem zimy a krátícími se dny jsem přemýšlel nad lepším osvětlením svého kola. Dilema nabíjení akumulátoru, anebo výměny baterií, jsem nakonec vyřešil úplně jinak, indukčními blikačkami Reelight SL100 Flash.
  všechny recenze


Stáhněte si z Bajku
STARTOVNÍ ČÍSLA 4X - Hobby 12+
Czech 4X Cup 2004 STARTOVNÍ ČÍSLA Kategorie Hobby 12+
  ostatní download

BAZAR aktuálně
23.10.2024 - poptávka
22.10.2024 - poptávka
20.09.2024 - poptávka
20.09.2024 - poptávka
20.09.2024 - poptávka
20.09.2024 - poptávka
19.08.2024 - poptávka
19.08.2024 - poptávka
18.07.2024 - poptávka
18.07.2024 - poptávka
   Copyright 2024 - Bajk.cz, design and programming by FRKAL