| Do rukou se nám dostal kousek z domácí produkce. Ne však žádné RB, Kangaroo a podobně, ale čistá garážovka od Františka Mrázka. Asi nikoho nepřekvapí, že tento bývalý motokrosař u nás nejlepší sjezdař let minulých ví, jak na to a že celkový výsledek konstrukce, vzhledu i funkce je otázkou nápadů stavitele a závodníka. |
Vraťme se však k testovanému kolu.
O přední odpružení se stará vidlice RockShox Boxxer 151 a celý stroj lze ukočírovat díky hydraulickým brzdám Formula. Ostatní osazení se odehrává v roli Sram, Exu, HardWare, Tioga, Point a Shimano. Jinak je kolo vyztuženo na všech exponovaných místech a propracované do posledního detailu, o čemž světší například úzká trubička – rozporka umístěná v horní části rámové trubky, sloužící proti jejímu zploštění při nechtěném nárazu vidlice. Před vlastní jízdou ještě pár čísel - úhel hlavové i sedlové trubky 68°, zadní zdvih 200 mm, přední 150 mm, rozvor 1250 mm a váha 18,5 kg.