| Že Vám tento název nic neříká? Pak vězte, že se jedná o nejnovější kousek z dílny plzeňského Duratecu. Jedná se o první celoodpružený rám této značky. Pokud Vás napadlo, že je tento model pouze „do počtu“ a není ničím jiným než napodobením klasických řešení jiných výrobců, hluboce jste se mýlili. Čtěte dál. |
Duratec, aneb jak to začalo.
Sendic F10 osloví zejména vyznavače švihovější jízdy v terénu, milovníky XC a marathónských závodů. Celý rám je vyroben z oversize zeslabovaných trubek. Spodní rámová trubka má u hlavové trubky tvar pravidelného pětiúhelníku, postupně směrem ke šlapacímu středu přechází ve vodorovně sploštělou, což zvyšuje boční tuhost. Horní je pak oválná.
Při podrobnějším zkoumání by Vás mohlo zarazit několik věcí, problém by mohl například nastat se zasouváním sedlovky, popřípadě s použitím 1l bidonu do druhého košíku(navárky se nachází právě na sprohýbané sedlové trubce, tudíž košík bude „nakřivo“ a mohl by vadit při šlapání), ale to jsou víceméně maličkosti. Rám s vlisovaným hlavovým složením bez tlumiče je samostatně k dostání za 25 160 Kč.